Sprzedaż 4.0
Coraz trudniej o skuteczną sprzedaż, bo rośnie świadomość i oczekiwania klientów, a nasza konkurencja zna i stosuje te same techniki handlowe. Jak być o krok dalej? Zainwestować w rozwój osobisty, holistycznie spojrzeć na proces sprzedaży i zmienić strategię działania.
Przedmiotem szkolenia pt. "Sprzedaż 4.0 - czyli jak pozyskać większych i bardziej lojalnych klientów" jest szeroko pojęty obszar sprzedaży i obsługi klienta. Podczas warsztatów omawiamy wszystko, co ma pośredni i bezpośredni wpływ na proces handlowy i relacje z klientami z segmentu premium oraz we współpracy z większymi firmami.
Dzięki wiedzy i umiejętnościom nabytym podczas szkolenia Twoja firma pozyska większych klientów (B2B) lub klientów z segmentu premium (B2C). Wiedza ze szkolenia doskonale sprawdzi się tam, gdzie decyzje zakupowe klientów są wynikiem zbudowanego zaufania, a proces handlowy opiera się na przekazywaniu wartości (dzielenie się wiedzą ekspercką).
Szkolenie może być przeprowadzone w trybie warsztatowym (duża liczba ćwiczeń), a jego treści zindywidualizowane, by w pełni odpowiadały oczekiwaniom i potrzebom danego biznesu. Sprawdź przykładowy program szkolenia - jest TUTAJ.